Blackwell Unbound - solucja, Solucje

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Sprawa nr 1Po krótkim wprowadzeniu Joey i Lauren znajdš się w domu. Przełšczamy się na ducha (wystarczy przesunšć kursor myszy do górnej krawędzi ekranu, by pojawiła się belka z dostępnymi przedmiotami, a także dwiema literkami: L i J, które służš do zmiany postaci) i rozmawiamy z dziewczynš tak długo, aż ta zdecyduje się opucić balkon. Znowu zmieniamy postać i jako Lauren dokładnie studiujemy listę spraw (case list). Następnie zabieramy aparat (camera), dyktafon (dictaphone) i opuszczamy pomieszczenie. Udajemy się na promenadę (Roosevelt Island Promenade).Przełšczamy się na Joey'ego i rozmawiamy z duchem. Na niewiele się to zdaje, dlatego też próbujemy zabrać mu saksofon. W końcu decyduje się przemówić. Wyczerpujemy listę tematów. Następnie rozmawiamy z Lauren na temat Johnny Ivory's. Przejmujemy kontrolę nad dziewczynš i wracamy do domu.Klikamy na ksišżkę telefonicznš, która znajduje się na stoliku i wpisujemy Johnny Ivory's. Wychodzimy z domu i idziemy się do nowej lokacji.W lokalu oglšdamy zdjęcia na cianie, a następnie przyglšdamy się każdej osobie na fotografii. Zwracamy też uwagę na podpis pod zdjęciem (nowy trop: Jambalaya Records). Zagadujemy muzyka. Niestety, okazuje się, że nie ma dla nas kopii zdjęcia, więc robimy jš sami, używajšc do tego celu aparatu. Jako Joey przyglšdamy się kartce z nutami (sheet music). W notatniku pojawi się imię i nazwisko: Cecil Sharpe. Wracamy do domu.Znowu używamy ksišżki telefonicznej, tym razem wyszukujemy adres Jambalaya Records. Tam też się udajemy.Rozmawiamy z Dwaynem i pokazujemy mu zdjęcie. W notatniku łšczymy ze sobš Cecil Sharpe z C Sharps i ponownie zagadujemy Dwayna. Wracamy do Johnny Ivory's.Ucinamy sobie kolejnš pogawędkę z Cecilem (muzykiem). Oprócz tego, że wyjawi nam dane personalne zmarłego grajka, wspomni też o pewnym dziennikarzu New Yorkera nazwiskiem Mitchell.W domu wyszukujemy adres redakcji magazynu New Yorker w ksišżce telefonicznej. Próbujemy również dodzwonić się do pana Mitchella. Niestety, na próżno. Udajemy się więc na miejsce. Dziennikarz nie będzie zbyt rozmowny, ale zdradzi nam jeden ważny szczegół: Isaac miał siostrę.Wracamy do Cecila i pytamy się o siostrę Izaaka. Cecil wpadnie w złoć. Zmieniamy postać na Joey'ego i przyglšdamy się muzykowi, by dowiedzieć się w czym leży problem. Jako Lauren ponownie wdajemy się w rozmowę, zaczynajšc od tematu o miłoci. Po wyczerpaniu pytań, gdy będziemy chcieli skończyć konwersację, Cecil wspomni o piosence wykonywanej przez rodzeństwo w duecie. Pytamy o więcej szczegółów. W odpowiedzi usłyszymy fragment utworu. Prosimy o powtórzenie. W tym samym czasie wycišgamy mikrofon i rejestrujemy występ.Udajemy się na promenadę do ducha. Po drodze rozmawiamy z dziwnš kobietš. Gdy sobie pójdzie, puszczamy nagrany na dyktafonie fragment Izaakowi. Oglšdamy zakończenie. Pierwsza sprawa za nami.Sprawa nr 2Przełšczamy się na Joey'ego. Ucinamy sobie krótkš pogawędkę z Lauren. Gdy dziewczyna opuci balkon, wychodzimy z domu i odwiedzam na plac budowy (53rd and Lax).Próbujemy otworzyć bramę. Nic z tego. Posyłamy więc Joey'ego, dla którego ominięcie ogrodzenia to żaden problem. Po drugiej stronie staramy się nawišzać kontakt z obecnym tam duchem. Niestety, zostaniemy zignorowani. Klikamy na bramę, by porozmawiać z Lauren i prosimy jš o pomoc każemy jej zastukać. Następnie rozmawiamy z duchem kobiety. Gdy skończymy, udajemy się do białej przyczepy. W rodku przyglšdamy się plakatowi na cianie (Seagram Realty) i dokładnie studiujemy list znajdujšcy się na biurku. Ważne, by spojrzeć uważnie na datę, obydwa akapity i podpis (Harriet Sherman). Wracamy do domu.W ksišżce telefonicznej szukamy danych firmy Seagram Realty (brak jej na licie) i nr telefonu Harriet Sherman. Podchodzimy do telefonu i dzwonimy do pani Harriet. Przedstawiamy się jako pracownik Seagram Realty. Przed udaniem się pod wskazany adres, zabieramy pienišdze ze słoika (rainy-day jar) stojšcego na półce obok drzwi.Ucinamy sobie dłuższa pogawędkę ze staruszkš. Dzięki temu poznamy kilka informacji o pani Mavis Wilcox. Otrzymamy też kopertę (envelope). Wracamy do domu.Wpadamy tylko na chwilkę, by przejrzeć zawartoć koperty. W rodku znajdziemy list i fotografię.Oglšdamy dokładniej zdjęcie. Powinien nas zainteresować zwłaszcza dzieciak i jego bluzaz Columbia University. Pora odwiedzić naszego znajomego dziennikarza.Wypytujemy Mitchella o wszystko, co zwišzane ze sprawš Mavis Wilcox, po czym udajemy się na plac budowy.Czeka nas kolejna rozmowa z duchem. W jej trakcie każemy Joey'emu udawać, że jest synem biednej kobiety. Wypytujemy jš o wszystko, co możliwe. Następnie wracamy do domu.Łšczymy w notatniku Sam z John Durkin. W ksišżce telefonicznej wyszykujemy numer do Columbia University. Dzwonimy do uniwersytetu i prosimy, by połšczono nas z Samem Durkinem. W czasie rozmowy mówimy Samowi, że jego matka mieszkała w mieszkaniu 3D.Chłopak wspomina o prezencie, który podarował matce. By dowiedzieć się więcej o podarunku, odwiedzamy redakcję New Yorkera i zasięgamy języka u Mitchella.Czas na ostatnie spotkanie z duchem. Podczas rozmowy ważne jest, by dršżyć temat zaginionej ksišżki.Sprawa 3To już prawie koniec gry. Pozostało nam tylko rozwišzać sprawę tajemniczej starej kobiety (Countess), z którš spotkalimy się dwukrotnie. W domu rozmawiamy z Lauren i przekonujemy jš, że nasz znajomy dziennikarz, Joseph Mitchell, poprzez swoje artykuły, zainspirował Countess do popełnienia zbrodni. Udajemy się do niego i przekonujemy go, by tym razem napisał o nas.Jestemy znowu w domu. Zagadujemy Lauren. Po chwili słyszymy pukanie do drzwi. Zjawia się Countess. Po krótkiej wymianie zdań rzuca się nam do gardła. Traktujemy jš papierosem, który znajduje się w inwentarzu, po czym padamy na podłogę. Do akcji wkracza Joey. Teraz musimy jednoczenie wdawać się w rozmowę z kobietš i powoli cofać się w kierunku balkonu, tak aby ta podšżała za nami. Gdy dotrze do barierki, Lauren powinna się ocknšć i z naszš pomocš zepchnšć Countess z balkonu. [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wolaosowinska.xlx.pl
  •