Blender 3D - Bryły Podstawowe - Tutorial, Grafika

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
BLENDER 3D
STANDARD PRIMITIVES
BRYŁY PODSTAWOWE
TUTORIAL - SANGIEMENLA
Uruchamiamy naszego Blendera – pierwsze co ujrzymy, to okno 3D View w którym znajduje się
podstawowa bryła – Cube.
Do naszej sceny możemy dodać dużo innych obiektów albowiem Blender został wyposażony w
tzw.
Standard Primitives
czyli bryły podstawowe.
Są to:
• Plane - płaszczyzna
• Cube - sześcian
• Circle - koło
• UV Sphere - nazwijmy to jako sfera
• Icosphere - icosfera
• Cylinder - walec
• Cone - stożek
• Gird - płaszczyzna w której możemy ustalać dowolną ilość segmentów
• Monkey - głowa małpki
Aby dodać którąś z powyższych brył należy skorzystać z menu
Add – Mesh
i następnie wskazać
interesującą nas bryłe. Możemy zastosować skrót klawiszowy
Shift + A
bądź też wciskając klawisz
Spacja.
Standard Primitives – Plane
Standard Primitives - Cube
Standard Primitives – Circle
Standars Prmitives – UV Spher
Standard Primitives – Icosphere
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wolaosowinska.xlx.pl
  •