Blogi od A do... sławy i pieniędzy - Angus Mcleod, Coś DLA KOBIET

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji"Blogi od A do... sławy i pieniędzy"Darmowa publikacja dostarczona przezZloteMysli.plCopyright by Złote Myśli & Angus McLeod, rok 2008Autor: Angus McLeodTytuł: Blogi od A do... sławy i pieniędzyData: 05.05.2015Złote Myśli Sp. z o.o.ul. Toszecka 10244-117 Gliwicewww.zlotemysli.plemail:kontakt@zlotemysli.plNiniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłączniew formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartościpublikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodniez regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książceinformacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani zaich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lubautorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnejodpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartychw książce.Wszelkie prawa zastrzeżone.All rights reserved.Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)SPIS TREŚCICZĘŚĆ I: WPROWADZENIE DO BLOGÓW I BLOGOWANIA............5NOWY ŚRODEK PRZEKAZU.............................................................6CZYM JEST BLOG (I CZYM NIE JEST)?.............................................9BLOG JAKO BIZNES........................................................................12CZĘŚCI SKŁADOWE BLOGOWEGO IMPERIUM..............................14CZĘŚĆ II: BUDOWANIE BLOGOWEGO IMPERIUM.........................17ZDECYDUJ, JAKI RODZAJ BLOGOWEGO IMPERIUM CHCESZSTWORZYĆ......................................................................................18TWORZENIE IMPERIUM:WYBÓR WARTOŚCIOWEJ ZAWARTOŚCI......................................20KONSTRUKCJA BLOGU:NIKT NIE MUSI BLOGOWAĆ SAMOTNIE........................................25NO DOBRA, WIĘC NA CZYM SIĘ ZNASZ?........................................27OKREŚL TEMATYKĘ SWOJEGO BLOGU........................................34BRANDING (BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI MARKI)......................35CZY NAZWA (TYTUŁ) MUSI MIEĆ ZWIĄZEK Z ZAWARTOŚCIĄ?...36GENERATOR POMYSŁÓW NA DOBRĄ NAZWĘ..............................37ZDOBYWANIE I UTRZYMYWANIE “MARKI”.................................40PROJEKTOWANIE STRONY ODPOWIADAJĄCEJ ZAWARTOŚCITWOJEGO BLOGU...........................................................................42STRONA GRAFICZNA......................................................................44CZCIONKI I KOLORY.......................................................................47NIECO NA TEMAT LINKÓW............................................................49UKŁAD - FORMAT............................................................................51OBIEKTY.........................................................................................53WPISY DO BLOGU...........................................................................55WNIKLIWOŚĆ I UNIKALNA ZAWARTOŚĆ.....................................56LINKI I KOMENTARZE....................................................................57KONSEKWENTNY WYGLĄD...........................................................59PRAWA AUTORSKIE.......................................................................62CZY OBRAZKI SĄ KONIECZNE?......................................................65GDZIE UMIESZCZAĆ PLIKI OBRAZKÓW?......................................68ARCHIWA........................................................................................71CO ZROBIĆ, BY TWÓJ BLOG STAŁ SIĘ WAŻNYM PORTALEM.......73HOSTING DLA TWOJEG BLOGU.....................................................75HOSTING DARMOWY CZY PŁATNY?..............................................76GENEROWANIE RUCHU.................................................................81SERWISY WYMIANY ODWIEDZIN.................................................82KATALOGI BLOGÓW.......................................................................87BLOG-RINGI...................................................................................88WYMIANA LINKÓW........................................................................90SPOTKAJ KONKURENTÓW, CZYLI ODWIEDZANIE INNYCHBLOGÓW.........................................................................................93LINKI TO CENNY KAPITAŁ.............................................................95WYSZUKIWARKI I WYSZUKIWARKI NIUSÓW..............................97WYCHODZENIE W ŚWIAT, CZYLI BLOGOWANIE NA WIELUWITRYNACH.................................................................................100TWORZENIE ZAWARTOŚCI DLA INNYCH WITRYN.....................102POZWÓL INNYM PROPAGOWAĆ TWÓJ BLOG.............................104TO TWOJA KOMPETENCJA UTRZYMUJE CZYTELNIKÓW..........105PUBLIKUJ RZECZY ORYGINALNE I WARTOŚCIOWE..................107PUBLIKUJ RZECZY AKTUALNE....................................................108KOMENTARZE I GŁOSY CZYTELNIKÓW.......................................118WYKLUCZANIE NIEKTÓRYCH CZYTELNIKÓW............................112CO Z WOLNOŚCIĄ SŁOWA?...........................................................114XML I KANAŁY RSS.......................................................................116CZĘŚĆ III: ZARABIANIE NA WŁASNYM BLOGU...........................118GENEROWANIE ZYSKÓW.............................................................119GOOGLE ADSENSE I PROGRAMY TYPU PŁAĆ-ZA-KLIKNIĘCIE...123SPRZEDAWANIE ODSŁON I BANNERÓW.....................................127NIECH TWOI CZYTELNICY SAMI CIĘ REKLAMUJĄ.....................129PROŚCIE, A BĘDZIE WAM DANE!..................................................131SUBSKRYPCJE I SPECJALNE RAPORTY “DLAWTAJEMNICZONYCH”..................................................................133TEN PIERWSZY WPIS (I DO CZEGO ON PROWADZI)...................137BLOGI OD A DO... -darmowy fragment -Złote MyśliAngus McLeod● str.5CZĘŚĆ IWPROWADZENIEDO BLOGÓW I BLOGOWANIACopyright by Wydawnictwo Złote Myśli [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wolaosowinska.xlx.pl
  •