Blyskawiczny e mail marketing Jak pisac maile ktore skutecznie i szybko sprzedaja e 016r, e

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Niniejszy darmowy ebook zawiera fragmentpełnej wersji pod tytułem:„Błyskawiczny e-mail marketing”Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,kliknij tutajDarmowa publikacja dostarczona przezWydawnictwo Złote Myśli sp z.o.oNiniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylkoi wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiekzmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-sprzedaży, zgodnie zregulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.© Copyright by WydawnictwoZłote Myśli& Dariusz Puzyrkiewiczrok 2010Data: 28.04.2010Tytuł: Błyskawiczny e-mail marketing – fragment utworuAutor: Dariusz PuzyrkiewiczProjekt okładki: Marzena OsuchowiczRedakcja: Magda Wasilewska, Sylwia FortunaWydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.ul. Daszyńskiego 544-100 GliwiceWWW:www. ZloteMysli.plEMAIL:kontakt@zlotemysli.plAutor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tejksiążce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowie-dzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszeniepraw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie po-noszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzy-stania informacji zawartych w książce.Wszelkie prawa zastrzeżone.All rights reserved.Kup książkęSPIS TREŚCISZKODA CZASU NA DŁUGIE WSTĘPY...............5Jak korzystać z tego podręcznika?........................................6Dla kogo jest ten podręcznik?...............................................7Jak zacząć zarabiać na tej wiedzy już po godzinie odprzeczytania tej książki?.......................................................8Po co piszesz emaile?..........................................................103 najważniejsze cele wiadomości email...............................12Jak połączyć osobisty charakter listów ze sprzedażą?........16Unikaj bezpośredniej sprzedaży w emailu!.........................18Reguła wzajemności...........................................................194 najprostsze taktyki sprzedaży.........................................20Podsumowanie....................................................................23Samo imię i nazwisko nie wystarczy.................................. 27Proces budowania pozytywnych skojarzeń u czytelnikówemaili..................................................................................28Czego najbardziej pragną Twoi czytelnicy?........................316 prostych sposobów na zdobycie wiedzy o klientach........ 31A co, jeśli nic się nie dzieje w mojej branży?..................... 35Jak budować taką osobistą więź z czytelnikami?.............. 374 podstawowe błędy...........................................................39Szybkie zdobycie zainteresowania i zaufaniau subskrybentów............................................................... 42Podsumowanie...................................................................43Co musisz powiedzieć czytelnikowi?................................. 453 sposoby pisania ciekawej treści emaila.......................... 50Dopasuj się do swoich czytelników................................... 58Porozmawiaj z czytelnikiem.............................................. 62Nigdy nie mów wszystkiego.............................................. 63Mniej znaczy więcej........................................................... 65Postscriptum......................................................................66CELE EMAILA..................................................10NADAWCA.......................................................24TREŚĆ EMAILA.................................................44Kup książkęOTWARCIE...................................................... 69Korzyści..............................................................................70Ważni ludzie........................................................................7140 pomysłów na emaile.......................................................72WEZWANIE DO DZIAŁANIA........................... 96Daj powód do natychmiastowego działania...................... 98Gdzie umieścić linki do strony z ofertą?.......................... 102Jak powinny wyglądać linki?............................................104Monitoruj efekty...............................................................110TEMAT EMAILA...............................................113Nawiąż kontakt z czytelnikiem......................................... 113Temat emaila musi być powiązany z jego treścią............. 115Nie krzycz, jeśli się nie pali...............................................11612 propozycji tematów emaili.............................................117Techniczne porady........................................................... 124W jakimfor macie wysyłać emaile?....................................124Email musi być czytelny....................................................127Jak często wysyłać emaile?...............................................129Personalizacja emaili.........................................................131Prawdziwa personalizacja.................................................133Podpis...............................................................................137Dwa typy subskrybentów i jak do nich pisać................... 140Najważniejsze przyczyny wypisywania się subskrybentówz list i jak temu zapobiec.................................................. 145Dlaczego nie warto przesyłać klientowi oferty bezpośredniow treści emaila?.................................................................147Oferty umieszczaj na stronie internetowej...................... 148Za godzinę możesz zacząć zarabiać dodatkowe pieniądze.......149ZAKOŃCZENIE...............................................152Kup książkęBłyskawiczny e-mail marketing— fragment —Złote MyśliDariusz PuzyrkiewiczCele e-mailaZanim przejdziemy do tworzenia każdego z 5 elementów sku-tecznego e-maila, musimy wyznaczyć sobie konkretny cel, jakiza jego pomocą chcemy osiągnąć.Trudno bowiem celnie strzelać do tarczy, której nie ma. Niechodzi tu jednak o samo wyznaczenie celu, lecz o pełne wyko-rzystanie możliwości poczty elektronicznej do zdobycia i utrzy-mania klientów.Po co piszesz e-maile?Jeśli zajmujesz się jakąkolwiek formą sprzedaży, to najprawdo-podobniej powiesz, że piszesz po to, by namówić odbiorcę wia-domości do zakupu Twojego produktu lub usługi, prawda?I tu łatwo możesz popełnić jeden z najbardziej zdradliwych błę-dów w sprzedaży za pomocą poczty elektronicznej. Gdy piszesztego typu wiadomość, to najprawdopodobniej po prostu sta-rasz się przekonać potencjalnego klienta do zakupu, tak? Poka-5Kup książkę [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wolaosowinska.xlx.pl
  •