Bmw 525tds, Karty ITS

[ Pobierz całość w formacie PDF ]

Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0158
Ark. 1
Arkuszy 7
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: BMW 525 tdsT
A. Marka pojazdu: BMW,
B. VIN ( 3 pierwsze znaki): WBA,
C. Typ, model, (nazwa handlowa): (525 tds T)
D. Kod typu, model (nazwa homologacyjna): DG 71, DF 71,
E. Odmiany: 4-drzwiowe lub kombi,
F. Rodzaj: samochód osobowy,
G. Podrodzaj: zamknięte 4-drzwiowe,
H. Przeznaczenie: nieokreślone,
I. Numer homologacji krajowej MI: PL 0*0033*00,
J. Przykład VIN-u:
WBADF71040BS23456
K. Powyższe dane dotyczące pojazdów o numerze nadwozia ( VIN ) rozpoczynających
się od numeru:
WBADF71040BS23456
L. Wygląd pojazdu:
--
Informa
cje o pojeździe:
Położenie wybitego
numeru nadwozia:
1
Numer nadwozia, podwozia (VIN)
znajduje się na przednim prawym
nadkolu
2
Położenie numeru silnika:
Numer silnika znajduje się na
kadłubie silnika w dolnej części
po lewej stronie.

INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
lipiec
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06

Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0158
Ark. 2
Arkuszy 7
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: BMW 525 tdsT
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
3
Położenie tabliczki zna-
mionowej:
Tabliczka znamionowa znajduje
się na przednim lewym nadkolu.
4
Zasady rozpoznawania
(modelu roku):
Brak kodowania wg systemu VIN
--
5
Masa własna:
[kg]
1575
6
Dopuszczalna masa cał-
kowita, (administracyjna w
kraju):
W zależności od wyposa-
żenia.
[kg[
2100
7
Ilość osi:
[szt]
2
8
Ilość kół:
[szt]
2+2

INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
lipiec
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06

Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0158
Ark. 3
Arkuszy 7
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: BMW 525 tdsT
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
9
Rozkład
dopuszczal-
nej masy
całkowitej
na osie:
[kg]
1010
1
[kN]
10.10
[kg]
1135
2
[kN]
11.35
10 Dopusz-
czalna ma-
sa całkowita
przyczepy:
z hamul-
cem:
[kg]
1900
bez hamul-
ca:
[kg]
750
11 Największa
liczba
miejsc:
do siedze-
nia
[szt]
5
--
12 Nominalny rozmiar opon:
[mm/cal]
205/65 R15 94V
13 Dopuszczalne rozmiary
opon:
[mm/cal]
225/55 R16 95V
225/60 R15 96V
235/45 R17 94W
14
Ciśnienie
w kołach
przednich:
Obciążenie do
3 osób
[MPa]
BD
Obciażenie
max
[MPa]
BD
Ciśnienie
w kołach
tylnych
Obciążenie do
3 osób
[MPa]
BD
Obciażenie
max
[MPa]
BD
15
Prędkość maksymalna:
[km/h]
210

INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
lipiec
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06

Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0158
Ark. 4
Arkuszy 7
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: BMW 525 tdsT
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
16 Nominalna wartość usta-
wienia świateł mijania w
płaszczyźnie pionowej:
[cm/10m]
10
[%]
1.0
17 Nominalna wartość usta-
wienia świateł drogowych
w płaszczyźnie pionowej
(tylko dla układów cztero-
reflektorowych):
Układ jednoreflektorowy
[cm/10m]
-------------
[%]
--------------
18 Nominalna wartość usta-
wienia świateł przeciwm-
głowych przednich w
płaszczyźnie pionowej
(tyko dla pojazdów fa-
brycznie wyposażonych w
światła przeciwmgłowe):
[cm/10m]
20
[%]
2.0
--
19 Maksymalna zmiana
ustawienia świateł w wy-
niku działania korektora
świateł mijania:
[cm/10m]
ok. 20
[%]
ok.2.0
20 Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca ro-
boczego:
[kN]
10,5
21 Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca po-
stojowego:
[kN]
3,36
22 Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca awaryjnego:
Hamulec awaryjny stanowi każdy z obwodów hamulca roboczego.
23 Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca postojowego:
Hamulec jest uruchamiany mechanicznie dźwignią umieszczoną w podłodze,
która za pośrednictwem linki działa na koła osi tylnej.
24 Przełożenie korektora
hamowania:
BD

INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
lipiec
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06

Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0158
Ark. 5
Arkuszy 7
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: BMW 525 tdsT
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
25 Największy dopuszczalny
ruch jałowy koła kierowni-
cy:
[
o
]
6
26 Rozstaw
kół
przednich:
[mm]
1516
tylnych:
[mm]
1527
27 Zbieżność kół przednich:
[mm]
0,5±1
Wielkość regu-
lowana
Warunki pomiaru: pojazd
nieobciążony, pusty zbior-
nik paliwa.
[
o
]
0
o
5’±10’
28 Kąt pochylenia kół przed-
nich:
[
o
]
-0
o
10’±30’
Wielkość niere-
gulowana
29 Kąt wyprzedzenia osi
sworznia zwrotnicy:
[
o
]
6
o
40’±30’
Wielkość niere-
gulowana
30 Kąt pochylenia osi sworz-
nia zwrotnicy.
[
o
]
BD
31 Zbieżność kół tylnych:
[mm]
1.80±1.30
Wielkość regu-
lowana
--
[
o
]
0
o
15±10’
32 Kąt pochylenia kół tylnych:
[
o
]
-1
o
50’±25’
Wielkość regu-
lowana
33
Dopuszczalna nieślado-
wość kół:
[mm]
30.5
lub tzw. offset:
[
o
]
BD
34
Dopuszczalna nierówno-
ległość osi:
[mm]
22.5
lub tzw. setback:
[
o
]
BD
35 Skrętnosć
kół przed-
nich:
koło we-
wnętrzne:
[
o
]
42
o
koło ze-
wnętrzne:
[
o
]
33
o
36 Parametr
sprawności
amortyzato-
rów:
przednich:
[%]
30
Dla urządzeń wykonujących
pomiar metodą EUSAMA.
tylnych:
[%]
20

INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
lipiec
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wolaosowinska.xlx.pl
  •