Blade Runner(1), PORADNIKI DO GIER
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Blade RunnerTo przygodówka o nieliniowej fabule. Niektóre opisane tuzdarzenia mogš wystšpić w innej kolejnoci. Potraktujcie więctekst raczej jako cišgawkę w razie kłopotów niż prowadzšce Waskrok po kroku rozwišzanie.Akt 1Porozmawiaj z policjantem przed drzwiami. Kliknij na tłumiezgromadzonym koło wejcia, podnie kawałek metalu z ziemi.Kliknij na hydrancie i puszce. Wejd do lokalu. Zbadaj ladybutów. Pod nogami znajdziesz pierwszy dowód. Następnieporozmawiaj z włacicielem lokalu. Po dłuższej rozmowieotrzymasz informacje na temat Lucile. Rzuć okiem na kameręwiszšcš po lewej. Zagadnij właciciela ponownie, w końcudostaniesz kršżek CD.Podejd do biurka. We cukierek i psa-maskotkę. Zwróć uwagę nazdjęcie za biurkiem. Na podłodze znajdziesz kolejny dowód. Wyjdna zewnštrz, porozmawiaj z oficerem i jed do domu. Kliknij naautomacie, aby nakarmić psa. Odczytaj zdobytš płytkę CD,otrzymasz dwa zdjęcia (jedno twarzy, drugie biurka). Przejrzyjkartotekę, następnie sprawd, czy nie otrzymałe żadnychwiadomoci. Kliknij na łóżku, żeby się chwilę przespać, anastępnie jed na posterunek policji. Oddaj zdobyte dowody doanalizy, porozmawiaj z gociem w okienku. Koło strzelnicyznajdziesz niedopałek papierosa. Wejd na strzelnicę. Postarajsię nie zranić cywilów. Po wyjciu obejrzyj swoje wyniki namonitorze i jed do chińskiej dzielnicy.Zagadnij gocia w czerwonej kurtce, następnie pogadaj zwłacicielem kafejki. Udaj się za dużym facetem do kuchni.Zapisz stan gry i zagadnij kucharza. Gdy odejdzie, id za nim.Pogadaj z facetem, którego spotkasz i daj mu trochę pieniędzy. Wpobliżu znajdziesz tabliczkę licencyjnš. Wejd przez drzwi dobudynku i przeszukaj go. Następnie wróć na komendę. Porozmawiajz więniem w celi. Jeżeli będziesz musiał wykonać test, nacinijczerwony guzik, aby wykalibrować urzšdzenie. Korzystajšc zprzycisków 1, 2 i 3 ustal, czy przesłuchiwany jest człowiekiem.Id do pokoju z komputerami i kliknij na małym monitorze poprawej stronie, by przekazać uzyskane informacje. Jed do domu.Zostaniesz zaatakowany przez kucharza. Zastrzel go, a potemprzeszukaj ciało. Wejd do swojego mieszkania, nakarm psa,sprawd nowe wiadomoci i włšcz telewizor. Następnie połóż siędo łóżka. Gdy przebudzisz się, dostaniesz wiadomoć o Tyrellu.Akt 2Jed do Tyrella. We dysk od strażnika, wejd w drzwi poprawej. Kliknij na kolorowym monitorze. Spróbuj włamać się dosystemu i uzyskać interesujšce Cię dane. Wróć na policję i iddo pokoju Esper. We pod lupę zdjęcie z kamery bezpieczeństwa iskup się na wizerunku psa po lewej stronie. Na obroży zobaczyszimię: RIKKI. Skopiuj wizerunek twarzy oraz pojemnika najedzenie. Wróć do Tyrella. Skorzystaj ponownie z komputera -tym razem powinno Ci się udać.Wejd do pokoju i porozmawiaj z fotografem. Podnie przewód orazpojemnik na jedzenie. Rzuć okiem na martwe zwierzęta i wyjd.Wypytaj strażnika przy biurku o to, co się stało. Spytaj oTyrella, potem wróć na policję. Znajd Guzzę i porozmawiaj znim. Umówi Cię na spotkanie. Wróć do Tyrella, przepytaj ponowniestrażnika i wróć do biura Guzzy. Niebawem będziesz miał okazjęspotkać Rachael oraz, na krótko, Tyrella. Jed do domu. Zbadajwszystkie nowe zapiski w KIA, sprawd nowe wiadomoci i włšczTV. Kolejny przystanek: Animoid Row.Porozmawiaj ze sprzedawcš ryb. Następnie zagadnij sprzedawcęwęży. Dowiesz się o gociu zwanym Bullet Bob. Pogadaj zwłacicielem, kup bransoletkę. Id w lewo do Boba. Wypytaj go owszystko, popro o naprawę KIA. Jed kupić amunicję, potem pójdw lewo do Hawkersa. Porozmawiaj z kobietš. Zejd w dół,porozmawiaj z barmanem. Zamów drinka. Jeżeli wszystko pójdziedobrze, dostaniesz butelkę.Kliknij na facecie stojšcym pod znakiem diamentu. Jeżeliwyjdzie, też wyjd z pomieszczenia i za chwilę wróć. Wypytaj goo biżuterię. Znowu wyjd i zaraz wróć - ponownie go zagadnij.We kamerę i id za nim. Strzel w drzwi klatki i zejd w dółprzez klapę. Rzuć okiem na broń leżšcš w skrzynkach. Skręć wprawo, w tunel i po drabinie wyjd na ulicę. Powinna pojawić sięagentka Steele i wybawić Cię z opresji.Wróć na posterunek. Na biurku Guzzmana znajdziesz dokumentydotyczšce przemytu broni. Id na strzelnicę i popatrz naskrzynki leżšce na ziemi. Porozmawiaj z facetem stojšcym obok,popro go o dokumenty. Wprowad nowe dane do KIA.W DNA Row poczekaj przy beczce i porozmawiaj z facetem wczerwonej kurtce. Id w lewo, zapisz stan gry. Wejd do lokalu iprzestrzel kajdanki. Następnie biegnij w lewo. Porozmawiaj zumierajšcym mężczyznš, potem z oficerem. Wróć do rodka,rozejrzyj się trochę. Potem wejd schodami po lewej. Wekopertę, spróbuj uruchomić maszynę.Wyjd na ulicę i id w górę. Wejd do zielonego budynku. Wypytajfaceta, którego tam znajdziesz, o co tylko się da. Wyjd iprzejd alejkš na lewo od budynku. Wejd do hotelu Bradberry.Teraz po schodach. W pokoju z drukarkš kliknij na kablu leżšcymna ziemi. We wydruk i id dalej. W pokoju z wodš wejd podrabinie. Stłucz szybę i wyjd na dach.Akt 3Gdy zostaniesz sam, przesuń krzesło w stronę okna i uwolnijsię. Pod drugim krzesłem znajdziesz przedmiot, we go. Zabierzteż lalkę i przedmiot spod poduszki. Id w dół, a potem w lewo.Porozmawiaj z facetem, potem wyjd frontowymi drzwiami.Przyjrzyj się wrakowi, poszukaj numeru ID. We z samochoduopakowanie, id w lewo, w dół i w prawo.Jed na posterunek. W pokoju Esper przerzuć zdobyte dane nagłówny komputer. Przejrzyj zdjęcia. Pójd do aresztu i przepytajwięniów. Interesujšcy Cię temat to Protest. Pogadaj też zfacetem o imieniu Izzo. Jed do domu. Nakarm psa. Sprawd, czynie przyszły jakie informacje. Id spać. Gdy się obudzisz, jeddo Animoid Row. Jubiler powinien mieć już informacje dla Ciebie.Teraz jed do Nightclub Row. Wejd do klubu po lewej. Pogadaj zgoćmi. Spróbuj wejć do pomieszczenia po lewej. Wyjd i spróbujszczęcia w klubie po prawej stronie ulicy. Porozmawiaj zfacetem w czerwonej kurtce, obejrzyj przedstawienie. Gdy goćwybiegnie, pobiegnij za nim. Prawdopodobnie zdšży uciec, lecznie przejmuj się. Jed do Hysteria Hall. Wejd do budynku iporozmawiaj z Crazy Legs. Wyjd na dach. Rozejrzyj się trochę izejd na ulicę. Wypytaj dwoje staruszków i id dalej. Skręć wlewo. Porozmawiaj z dziewczynš. W Animoid Row zagadnij Isabel,potem wróć do mieszkania. Nakarm psa i id spać.Rano pojed do chińskiej dzielnicy. Odszukaj hotel Yukon,porozmawiaj z włacicielem. Przejd przez drzwi z neonami. Zszuflady biurka wyjmij identyfikator Holdena. W łazienceznajdziesz łuskę. Jed do DNA Row, wejd do Bradberry i pogadajz włacicielem. Jeszcze raz rzuć okiem na pokoje i zagadnijwłaciciela - w końcu każe Ci wyjć.Jed do Nightclub Row. Wejd do klubu po lewej i stań przedtancerkš. Zacznij z niš rozmawiać i podtrzymuj konwersację, ażpodejdzie do Ciebie ochroniarz. Szybko podbiegnij w lewo i wejdna zaplecze. Zagadnij faceta, potem zaczekaj na pokaz. Pójd wlewo i popatrz (niczego nie dotykaj). Potem zejd na parter iskręć w prawo, do przebieralni. Porozmawiaj z Blondie. Gdydojdziesz do siebie, wejd w tunel metra i po schodach. Wróć doklubu, przejd od strony balkonu i wejciem na prawo. Wycišgnijpistolet i nagraj grę. Id do pokoju nagrań, przestrzel kabelzasilajšcy. Wejd po drabinie i strzelaj. Rep zostaniezniszczony. Teraz czeka Cię długa scenka animowana.Akt 4Id w lewo, przez tunel. Przejd przez drzwi, pocišgnij zadwignię, id w prawo. Zobaczysz Lucile. Daj jej VK, upewniszsię, że jest człowiekiem. Wróć na skrzyżowanie i id w lewo.Zejd schodami w dół i pójd w lewo. Id do swojego mieszkania.Potem wróć na skrzyżowanie i w lewo przez okršgłe przejcie.Zjed windš w dół. Gdy będziesz rozmawiał z pijakiem, wybierzopcje: others, fat man. Potem kliknij na nim jeszcze raz. Będziestawiał żšdania - trudno.Id na skrzyżowanie, potem tam, gdzie spotkałe Lucile. Wejd doskrytki i wyjd na ulicę. W China Bar kup butelkę wina i wróć dopijaka. Spytaj go o kanały, a gdy odpowie, daj mu butelkę. Zanimodejdzie, wypytaj go, o co się da. Skręć w prawy tunel, zapiszstan gry. Spróbuj przejć po desce. Gdy pojawi się szczur, wróćna lewy kraniec deski, wycišgnij broń i zastrzel go. Przejd nadrugš stronę, porozmawiaj z bliniakami. W końcu poproszš o plikz DNA Tyrella.Wyjd owietlonymi drzwiami, wejd po drabinie i zapisz stangry. Teraz mała drabinka. Wskocz do windy za strażnikiem. Wedysk z DNA ze stołu. Zanie go bliniakom, w zamian otrzymaszsporo rzeczy. Wejd po schodach za bliniakami i wywołaj Guzzęprzez konsolę. Id do pijaka, nagraj stan gry. Przejd przezżelaznš bramę i porozmawiaj z Guzzš. Gdy będziesz miał okazję,zastrzel go. Zejd z platformy i wjed windš na górę. Wróć naskrzyżowanie i id w lewo. Wejd do budynku. Obejrzyj wstawkęanimowanš.Akt 5Otrzymasz wiadomoć od Lucile. Zjed na parter i wejd dokanałów. Id do pokoju, o którym wczeniej słyszałe i przejdprzez północne drzwi. Zobaczysz agentkę Steele. Zastrzel jš. Iddalej na północ, porozmawiaj z facetem na zewnštrz. Następniewróć do miejsca, w którym strzelałe do Steele i podnie ródłozasilania. Cofnij się w kierunku Moonbus i wejd. Obejrzyjzakończenie.THE END ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ Pobierz całość w formacie PDF ]