Blender. Mistrzowskie animacje 3D - Tony Mullen, PDF, Ebooki

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Tytuł oryginału: Mastering BlenderTłumaczenie: Zbigniew WaśkoISBN: 978-83-246-7749-8Copyright © 2009 by Wiley Publishing, Inc., Indianapolis, Indiana.All Rights Reserved. This translation published under license withthe original publisher John Wiley & Sons, Inc.The SYBEX Brand trade dress is a trademark of John Wiley & Sons, Inc.in the United States and/or other countries. Used by permission.Marka Sybex i związana z nią szata graficzna jest znakiem towarowymJohn Wiley & Sons, Inc. w Stanach Zjednoczonych i/lub innych krajach.Wykorzystano za zgodą.Translation copyright © 2010 by Helion S.A.All rights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted in anyform or by any means, electronic or mechanical, including photocopying, recordingor by any information storage retrieval system, without permission from the Publisher.Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całościlub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione.Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanieksiążki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszeniepraw autorskich niniejszej publikacji.Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymibądź towarowymi ich właścicieli.Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawartew tej książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednakżadnejodpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualnenaruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELIONnie ponoszą równieżżadnejodpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłez wykorzystania informacji zawartych w książce.Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem:ftp://ftp.helion.pl/przyklady/blemis_p.zipWydawnictwo HELIONul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICEtel. 32 231 22 19, 32 230 98 63e-mail:helion@helion.plWWW:(księgarnia internetowa, katalog książek)Drogi Czytelniku!Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adresMożesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.Printed in Poland.•Poleć książkę na Facebook.com•Kup w wersji papierowej•Oceń książkę•Księgarnia internetowa•Lubię to!»Nasza społecznośćUkochanej Hanie Marii Mullen4~ROZDZIA X.XXXSpis tre ciPodziÚkowania ................................................................................................. 11O autorze .......................................................................................................... 13Wprowadzenie ................................................................................................. 15CZ}¥m IZG}BIANIE BLENDERA 3D ............................................................. 21Rozdziaï 1. Konfigurowanie rodowiska pracy ........................................... 23Ustawianie opcji Blendera ............................................................................................. 23Preferencje u ytkownika ..................................................................................24Inne opcje ..........................................................................................................37Usprawnianie metod pracy ............................................................................................ 37Sterowanie widokiem .......................................................................................37Grupowanie i zaznaczanie ...............................................................................38Manipulowanie obiektami ...............................................................................43NadÈ anie za interfejsem Blendera ............................................................................. 46Spodziewane zmiany ........................................................................................47Nowy kod zdarzeñ w wersji 2.5 ........................................................................47Ewolucja interfejsu ...........................................................................................48Podsumowanie ................................................................................................................. 52Rozdziaï 2. Rze bienie i tworzenie nowej topologii obiektu ..................... 53Rze bienie w Blenderze ................................................................................................. 53Modelowanie w wielopoziomowej rozdzielczo ci ............................................54Rze bienie gïowy dziecka .................................................................................58Funkcja Retopo ............................................................................................................... 81Wypalanie mapy normalnych ........................................................................................ 90Podsumowanie ................................................................................................................. 96Rozdziaï 3. ZwiÚkszanie realizmu scenza pomocÈ odpowiednich tekstur i materiaïów ....................... 97Tworzenie tekstur UV przy u yciu Blendera i GIMP-a ............................................. 97Tekstury i ich mapowanie ................................................................................98Mapowanie UV .................................................................................................98Teksturowanie komina lokomotywy ..............................................................100 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wolaosowinska.xlx.pl
  •