Black Belt [NLS], nls

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
CZTERY POZIOMY UMYSU
Mylc o uwodzeniu kobiety, warto rozpatrywa jaj umys w kategoriach coraz
gbszych warstw.
1) Pierwsz warstw jest warstwa w której myli o
codziennych sprawach do
zaatwienia.
Na tym poziomie kobieta myli o codziennych sprawach do zaatwienia. W cigu dnia
musi zajmowa si setkami rzeczy- prac zakupami, rachunkami, napraw
samochodu itp.
Za wszelk" cen# unikaj tego poziomu,
cho dobrze by byo, gdyby
zacza myle o swym chopaku jako o kolejnej sprawie do zaatwienia.
2) Druga warstwa to warstwa
spoecznego zaprogramowania.
Na tym poziomie znajduj si reguy narzucone przez spoecze)stwo, kobiece
magazyny, to co mówi jej kole*anki itp. Tu przechowuje swoje pogldy na temat
m*czyzn, kobiet, seksu, co m*czy,ni powinni robi, a co nie. Tu tkwi ,róda
potencjalnych kopotów, takie jak zasady w rodzaju „Nie id do ó*ka z dopiero co
poznanym m*czyzn", „zam*ne kobiety nie mog zdradza swego m*a",
„m*czyzna powinien by przystojny, mie dobry samochód i du*o zarabia" itp.
Na tym poziomie kobiety równie* si martwi „co moje przyjacióki o nim pomyl" -
zwaszcza dotyczy to modych kobiet, cho nie tylko,
3) Trzecia warstwa to
poziom przyzwyczaje), (poziom iluzji wyboru)
To poziom na którym ona si
przyzwyczaia
do okrelonych reakcji.
To poziom na którym ona
my-li
*e co lubi, na którym
przyzwyczaia si# do
okrelonego typu m*czyzn, okrelonego typu zachowa) itp. Z tego poziomu
usyszysz zastrze*enia typu „Nie jeste w moim typie". Na tym poziomie opowiada
si za tym, co jest jej znane, ale nie znaczy to, *e jest to cos, co jej
rzeczywi-cie
odpowiada.
„To co jest znane, nie oznacza *e jest bezpieczne. A to, *e co jest nieznane nie
oznacza, *e nie kryje w sobie mo*liwoci znacznie przekraczajcych tego, do czego
jeste przyzwyczajona".
4) Czwarta warstwa to
ocean mo.liwo-ci.
Tu wszystko jest mo*liwe... jeli jest na tyle silna i odwa*na (wyzwanie które jej
rzucasz!), by wej w t krain nieograniczonych mo*liwoci.
Twoim celem jest jak najszybsze obejcie pierwszych trzech poziomów i
poprowadzenie jej w poziom oceanu mo*liwoci- których jeszcze nie zna i dopiero
mo*e je pozna- a ty bdziesz jej przewodnikiem.
Zawsze si zastanawiaj:
1) W jakim kierunku zabierze jej umys to co mówi i robi w danej chwili?
2) W jaki sposób mog uaktywni i u*y te procesy struktury i znaczenia które
ona ju* posiada, by skierowa j tam, gdzie chc?
Opracowa: Lech D#bski, Pomorski Instytut Neurolingwistyki, O 606 640 441
Wszystkie prawa zastrze.one. Reprodukcja tylko za zgod" autora.
KTO PYTA NIE B;DZI
Jakie pytania umo*liwia! szybkie otwarcie czwartego poziomu jej umysu?
1) Jaka jest ró*nica midzy tym, co mylisz *e chcesz (tym, co przyzwyczaia si
przyjmowa za najlepsze co mo*esz uzyska) a tym, co by rzeczywicie zaspokoio
twoje najgbsze potrzeby?
2) Jaka jest ró*nica midzy tym, na co uwa*asz *e jeste gotowa, midzy tym, co
oczekujesz *e ci si przydarzy w twoim *yciu, a tym, co jest cakowicie magiczne
gdy ci si przydarzy?
Pytania te pozwalaj omin najczstsze obiekcje.
Pierwsze pytanie omija obiekcj- „Nie jeste w moim typie" „Mam chopaka". „Jaka
jest ró*nica midzy tym, co mylisz, ze chcesz, do czego si przyzwyczaia by
traktowa jako co najlepszego, a tym, co rzeczywicie zaspokaja twoje potrzeby?"
Drugie pytanie omija obiekcj-„Nie jestem gotowa". „Jaka jest ró*nica midzy tym,
na co uwa*asz *e jeste gotowa, a prawdziw magi?"
Pytania te otwieraj specjalne miejsce w jej umyle (4ty poziom).
Mo*esz te* mówi o tym szczególnym miejscu w jej umyle, „gdzie nie potrzebujesz
zewntrznego potwierdzenia od swych przyjacióek, ze strony rodziny, tego, co
spoecze)stwo nauczyo ci co powinna chcie (usuwa obiekcje z 2giego poziomu),
Miejsce, w którym wykraczasz poza to, co do tej pory uwa*aa za swoje pragnienia
(usuwa obiekcje z trzeciego poziomu),
To miejsce, w którym po prostu ufasz temu uczuciu (kotwica!), *e to co widzisz, jest
tym, czego naprawd pragniesz, t kiedy widzisz to, czego najbardziej pragniesz, to
wiesz, *e musisz dziaa i da sobie t nagrod (ps) zanim kto inny j zabierze,
l to jest prawie tak, jakby syszaa ten gos, gos wewntrznej mdroci, który ci
mówi „zasuguj na to. Dziaaj, zrób to".
Inne pytania otwierajce czwarty poziom: „Co jest dla ciebie najbardziej
podniecajce
w X?"
„Gdyby przez najbli*sze 4 tygodnie moga robi co zechcesz, nie ponoszc przy
tym
*adnych konsekwencji, co by robia?"
Opracowa: Lech D#bski, Pomorski Instytut Neuroiingwistyki, O 606 640 441
Wszystkie prawa zastrze.one. Reprodukcja tylko za zgod" autora.
TOP SECRET
Ten pattern jest niebezpieczny- ryzykujesz, *e kobieta ju* si od ciebie nie odczepi!
Stosuj wycznie na kobiecie która spenia WSZYSTKIE twoje wartoci.
1) Nawi* rapport
2) Otworzenie tematu
„Czy uwa*asz, *e wikszo m*czyzn rozumie czego NAPRAWDC pragnie
kobieta?
3) Dwie kobiety- ró*ne miejsca w jej umyle
„Jest co co pozwolio mi ZACZDE rozumie kobiety. W ka*dej z nich istniej dwie
ró*ne kobiety: kobieta zaprogramowana kulturowo i dzika, naturalna kobieta.
4) pobie*nie opisz kulturowo zaprogramowan kobiet (pierwsze trzy poziomy)
5) Szczegóowo opisz naturaln kobiet
„To miejsce w twym umyle, gdzie trzymasz swoje najlepsze wspomnienia, swoje
fantazje, marzenia, pragnienia o których nie powiedziaaby swej najlepszej
przyjacióce."
6) Modu bezpiecze)stwa
„Bardzo czsto, poniewa* spoecze)stwo nas zmusza do odgrywania okrelonych
ról, albo na przykad jeste w zwizku który ci jako ogranicza,
trzeba odsun od siebie te czci i trzyma je w zamkniciu,
ale one tam s wewntrz ciebie, bagajc o uwolnienie, nienasycone *dze i
pragnienia, które domagaj si uwolnienia." (zakotwicz!)
t
7) Umieszczenie siebie w tym miejscu „Wic dwa pytania które lubi
sobie
zadawa to:
Co takiego jest w pewnych osobach, co sprawia, *e zaczynamy myle o tych
sprawach
l umieszczamy tego czowieka w tym szczególnym miejscu i zaczynamy o nim
myle jak o kim z kim mo*esz odkrywa to wszystko na co rzeczywicie masz
ochot, i syszysz ten gos, widzisz t twarz i czujesz t obecno w tym
szczególnym miejscu, tak *e
niewa*ne jak bardzo próbujesz zaprzeczy temu pragnieniu, by zrealizowa to o
czym zawsze marzya, to pragnienie *yje swoim wasnym *yciem, pocigajce,
*ywe, realne,
i syszysz ten gos wewntrz siebie, który ci mówi: „Tak, to jest to, czego chcesz,
chc wej do tego szczególnego miejsca z t szczególn osob i odkry to
wszystko co ma do zaoferowania"
8) Modu dziaania
„Jakby to byo poczu jak te wszystkie gbokie czci i pragnienia budz si,
godne, *ywe, nienasycone i zrozumie, *e jest to ta chwila, *e jest to wanie ta
szansa, by wanie teraz otworzy si na te doznania i poczu moc wejcia... w to
dowiadczenie."
RAMY
Wa*nym elementem kontaktów z kobiet jest ustawienie odpowiedniej
ramy.
Ustawiona rama bdzie okrela jako waszych kontaktów, stanowi filtr, przez
który bdzie postrzega wasze relacje. Rama ogarnia wszystko, co si dzieje
wewntrz niej Pamitaj- jeli ty nie okrelisz ramy, uczyni to ona, a nie musi to by
rama która bdzie ci odpowiada!
Ramy które mog by ustalone to np.:
1)
Ciekawo-<-
mog ci pokaza co interesujcego na twój temat.
2)
Po."danie-
jeste kobiet a ja jestem m*czyzn i nie musimy si krpowa
realizujc swoje pragnienia.
3)
Odkrywanie-
masz jedyn szans w swoim *yciu by otworzy si na nowe
horyzonty, nowe niezwyke mo*liwoci, nowe niesamowite przyjemnoci
4)
Stay zwi"zek-
wszyscy szukamy doskonaej mioci, tej jedynej osoby z któr
chcemy spdzi reszt *ycia
5)
Przyja>)-
to wspaniae mie takich przyjació na których mo*na zawsze liczy.
6)
Postawa petenta-
jeli bd robi dla niej dobre rzeczy, to z wdzicznoci mnie
polubi
7) Wzgarda- jeii nie bdziesz zwraca na ni szczególnej uwagi i znajdziesz w niej
jak wad, bdzie staraa si udowodni ci sw warto i ci uwie. Dziaa w
przypadku superlasek!
Ramy 5) i 6) s bezu*yteczne- ka*dy PSF tak postpuje próbujc zwróci na siebie
e uwag.
Skutecznie dziaa sekwencja
ciekawo-<
do
odkrywania
do
po."dania.
Pomó* tej biedaczce wyrwa si z ram narzucanych jej przez normy i ograniczenia
pynce z drugiego i trzeciego poziomu jej umysu! (na przykad rama randek!)
Opracowa: Lech D#bski, Pomorski Instytut Neurolingwistyki, O 606 640 441
Wszystkie prawa zastrze.one. Reprodukcja tylko za zgod" autora.
STRUKTURA UWODZENIA
1) Wyobra*aj sobie sukces.
2) Znajd, odpowiedni kobiet ( matryca pomagajca wyszukiwa odpowiednie
kobiety)
3) Przycignij jej uwag
4) Nawi* kontakt
niewerbalnie,
- potwierdzajc jej rzeczywisto,
- przez jako pyta) które zadajesz
Okazuj e rozumiesz wiat w którym *yje ( np. „Cae *ycie ludzie ci oceniali
wycznie na podstawie twojego wygldu- a teraz ty robisz mi to samo co oni robili
tobie????")
5) Przywoaj odpowiedni temat (np. ró*ne miejsca w umyle) na przykad stosujc
cytaty
6) Stosuj demonstracje na przemian z patternami
7) Ka* im potwierdza *e im si podoba.
Ad5) Mo*esz u*y cytatu lub powiedzie o seminarium na którym bye i gdzie
dowiedziae si o ro*nych miejscach wjej umyle:
a) tam gdzie jest to, do czego jest przyzwyczajona (poziomy 1,2,3). Mówisz o tym
by:
- zrobi potwierdzenie jej rzeczywistoci
- da jej co od czego mo*e odej w kierunku
b) miejsca 4tego poziomu. To miejsce jest dla niej nieznane, wic TY TU JESTEM
AUTORYTETEMI Ty okrelasz ram i to co jest mo*liwe w miejscu
nieograniczonych mo*liwoci....
ad6) Demonstracje:
a) poematy- by pobudzi jej symbolik na gbszym poziomie
b) pytania pobudzajce 4ty poziom
c) demonstracje z zamknitymi oczami
ad7) Ka* im potwierdza *e im si podoba. W ten sposób:
- frakcjonujesz trans
- ona potwierdza dla siebie realno swego dowiadczenia
- potem musi by zgodna z tym co mówia (zasada zaanga*owania)
„Gdybym si ciebie spyta: na skali 1-10 ile teraz odczuwasz przyjemnoci, to ile by
odpowiedziaa?"
A potem zrób kolejn demonstracj, by zintensyfikowa przyjemno i znowu spytaj!
Stosuj:
- kotwice suwakowe
- nadanie koloru uczuciu
„prawdopodobnie nie zdajesz sobie sprawy, *e uczucia maj kolory, l mo*esz
zauwa*y, jaki ma kolor, podczas gdy rozprzestrzenia si na cale twoje ciao, l
mo*esz te* zwróci uwag, *e im janiejszy robi si ten kolor, tym lepiej si czujesz,
l z ka*dym oddechem ten kolor narasta, by wypeni ten pokój... to miasto... cala
planet... cay Ukad Soneczny... ca Galaktyk..." l wtedy niech potwierdzi, *e na
skali 1-10 czuje si na 1000! Zakotwicz to i zabierz cukierka („byo fajnie") i przejd,
do gadki o niczym.
MATRYCA WYSZUKIWANIA KOBIET
1) Jak jest podatna na sugestie?
2) Jak bardzo jest seksualna?
3) Jakie s jej wiadomie spostrzegane potrzeby i pragnienia?
4) Jak blisko jestem tego, co ona ju* uwa*a za atrakcyjne w m*czy,nie? (mao
istotne)
5) Jak dalece ju* j uwarunkowaem?
6) Czy s czynniki które mog przeszkadza? (np. aktualny chopak szefem mafii
Pruszkowskiej)
7) Jak bardzo jest otwarta na nowe koncepcje i idee?
ZAAWANSOWANY PODRYW
5 SPOSOBÓW PODERWANIA KOBIETY:
1) Bezporednie wyra*enie zainteresowania
2) Obserwacja/ Pytanie/ Intuicja
3) Qartobliwa prowokacja
4) Komplement implikowany
5) Spontaniczne odezwanie...... „.,, .,-*- .-.
Ad1) Jest to najbardziej bezporednie podejcie. Mo*e mie form:
„Nie mogem nie zauwa*y jak bardzo jeste X... i naprawd chciabym Y" (Y
mo*e znaczy „ci pozna", „przywita si z tob" itp.)
Alternatyw jest „Podziwiam jak X".
Np. „Podziwiam jak siln wydaje si pani osob... i chciabym pani bli*ej pozna".
W tym podejciu bezporednio wyra*asz swoje zdanie „Uwa*am *e jest pani
oszaamiajco pikna", a nie „Jest pani oszaamiajco pikna."
Ad2) U*ywaj tego wariantu gdy masz okazj poobserwowa kobiet przez du*szy czas
(stojc w kolejce, na przyjciu, w pocigu).
Obserwacje- niech bd na granicy komplementu, pocz je z pytaniami,
komplementami. „Wygldasz jak sportsmenka- jak dyscyplin si zajmujesz?"
Pytania- maj form „Przepraszam, czy mog si spyta... czy robisz X?" gdzie X
jest medytacj jog sztuki walki, taniec itp. Kontynuuj u*ywajc „Bo uwa*am, *e
poruszasz si z wdzikiem i elegancj... to rzadkie i wyjtkowo atrakcyjne
poczenie." Lub podobnego komplementu.
Stosuj t metod podrywajc dziewczyny du*o modsze od siebie- BWZ byoby za
silne przy du*ej ró*nicy wieku.
Ad3) Ten rodzaj podrywu zazwyczaj wymaga podwy*szonego poziomu energii
musisz dziaa szybko by bya lekko zdezorientowana stosuj gdy:
- Jeste w szczególnie radosnym nastroju.
- Jeste w rodowisku gdzie jest „lu,na" atmosfera (impreza).
- Kiedy kobieta wyglda „wyniole".
- Kiedy inne okolicznoci tego wymagaj.
Ad4) „Przepraszam bardzo... nie zna mnie pani, aleja uwielbiam... kobiety z klas i
stylem wic musiaem podej i si przedstawi, nazywam si X". Mów to tak jakby
zostao to z ciebie wycignite, JAKBYM MUSIAT do niej podej gdy* tak pociga
ci cecha, któr w niej zauwa*ye.
Ad5) Ta metoda dziaa kiedy idziesz w jej stron, a ona idzie w twoj stron i nagle
j zauwa*ye i mówisz gono DO SIEBIE jaki komentarz na jej temat. Wa*ne jest,
*eby to by komentarz, który mówisz do siebie lecz tak, *eby ona go syszaa.
TWORZENIE WADCZEJ OSOBOWO@CI
•- •"
1) Znajd, ciche miejsce w którym mo*esz wiczy
2) Usid, tam i gboko oddychaj z brzucha, by zwikszy swój poziom energii.
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wolaosowinska.xlx.pl
  •