Blair witch project 3, Solucje do Gier

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
BWP3: Elly Kedward TaleGra nale�y do tych, kt�re maj� do�� liniow� fabu��, zatem nasz poradnik b�dzie raczej pomocny w rozwi�zywaniu tylko niekt�rych sytuacji, nie b�dziemy ci� wiedli za r�k�. W lasach natkniesz si� na licznych wrog�w - u�ywaj broni czy zakl�cia, kt�re b�d� ci najbardziej "pasowa�y".Gr� zaczyna Jonathan Prye, czytaj�c g�o�no list, kt�ry pisze do Maryland. Przed powrotem do Marylandu musi ch�op odzyska� wiar�. Ma si� uda� do miasteczka Blair, by si� dowiedzie�, co tam jest grane.Zacznij, ruszaj�c ku miastu. Wys�uchaj ostrze�e� kobiety, kt�ra pospiesznie opuszcza miasto. Zajrzyj do General Store, ober�y i tak dalej. Wszystko jest chyba zamkni�te. Wejd� do budynku, kt�ry zobaczysz po prawej stronie, gdy staniesz twarz� do ko�cio�a. Wewn�trz skr�� w prawo i wejd� do komnaty. Pogadaj z Jonaszem, pracownikiem magistrackim pe�ni�cym obowi�zki burmistrza. Dowiesz si� od niego, �e trzyma dwu podejrzanych i �e czeka na �o�nierzy, kt�rzy maj� ich zabra� na s�d. Powie ci te� o starej kobiecie, Elly Kedward, kt�r� podejrzewa si� o czary. Przetrzymywani w wi�zieniu s�: stary pijak i niejaka Elizabeth Styler, podejrzewana o uprawianie czar�w. Jonasz zaproponuje, by� - je�eli interesuj� ci� czary - zajrza� pod Coffin Rock. Nast�pnie zasugeruje, by� przed wyruszeniem w lasy porozmawia� z wielebnym Halem Goodfellowem. Przed wyj�ciem z Magistratu we� le��cy na stole klucz do wi�zienia. Ze �ciany w biurze Jonasza we� te� plakat dotycz�cy zaginionej osoby.Przed udaniem si� do ko�cio�a wyjd� z Magistratu, skieruj si� do stodo�y po prawej, zabij psa, kt�ry si� na ciebie rzuci, i we� z drugiej p�ki dzban w�dy (jug). We� te� plakat o zaginionych (wisi na jednej z p�ek).Zajrzyj do ko�cio�a. Wejd� do �rodka, przejd� do ko�ca i otw�rz bia�e drzwi. Pogadaj z ojcem Goodfellowem. Wypytaj go o Elly.Wyjd� z ko�cio�a tylnymi drzwiami i obszed�szy go dooko�a, zejd� po schodach, obok powieszonej kobiety. Id�c do wi�zienia, we� nowy plakat o zaginionych (wisi na drzewie pomi�dzy magistratem a ko�cio�em).Drzwi wi�zienia otw�rz kluczem znalezionym w Magistracie. Zejd� po schodach i pogadaj z pijakiem Hirrumem Heathrowem. Kiedy powie o w�dzie, daj mu dzban, a potem wys�uchaj tego, co ci opowie (a powie, �e Elly Kedward posiad�a mroczn� wiedz�, kt�ra mo�e wszystkich zawie�� prosto do piek�a). Mniej wi�cej wtedy w�a�nie ocknie si� wied�ma z s�siedniej celi i zacznie co� gl�dzi� o szale�stwie, jakie j� dopad�o w domu Elly Kedward. Zwr�� uwag� na litery, kt�re pokrywaj� pod�og� w jej celi. Wyjd� z wi�zienia.Przejd� za ko�ci� i g��wn� dr�k� wyjd� z miasta, id�c ni� a� do Coffin Rock (droga sama si� zapisze na twojej mapce), sprawdzaj wi�c tylko od czasu do czasu, by si� upewni�, �e idziesz we w�a�ciwym kierunku. Przy wielkim drzewie skr�� w lewo, potem id� przed siebie, przejd� przez most, przy nast�pnym wielkim drzewie skr�� w prawo i po przej�ciu przez jeszcze jeden stary drewniany most zn�w skr�� w prawo. Pod Coffin Rock czeka ci� rozprawa z o�ywie�cami (Undead). Uwalniasz przywi�zan� dziewczynk�, kt�ra mia�a by� ofiar� ("Jak si�gn�� pami�ci� w nasze dzieje stare, to ofiara na biednych, to biedni na ofiar�" - M. Za�ucki). Spr�buj wr�ci� do miasta - po drodze trzeba ci b�dzie jeszcze zabi� kilku zombi.Po powrocie do miasta pogadaj z urz�dnikiem magistrackim Jonaszem i ojcem Goodfellowem. Urz�das da ci swoj� rusznic�, kap�an za� opowie o innym �wi�tym m�u, pochowanym na cmentarzu z krzy�em o niezwyk�ej mocy. Goodfellow da ci zw�j pergaminu (scroll) i powie, by� wyj�� go przed wrotami cmentarza i przeczyta� na g�os inwokacj�. Przejd� pod cmentarz (na lewo od ko�cio�a) i we� w �apy pergamin. W imi� dobrej sprawy wyt�ucz wszelkie cmentarne dra�stwo, w��cznie szata�skim kap�anem. We� krzy� i wr�� do ko�cio�a. Ksi�dz Hale pouczy ci�, jak u�ywa� krucyfiksu.Przejd� do wi�zienia i porozmawiaj z Elizabeth. Da ci klucz do swego domku (znajdziesz ten domek na lewo od ko�cio�a, przy cmentarzu - to stara, mroczna kom�rka). Wszed�szy do domku, u�yj latarni, by widzie� nieco lepiej. We� ksi��k�, kt�ra jest przy kr�gu, �wieci przy czaszce na pod�odze. Przygotuj si� na walk� - zastrzel besti� i we� prob�wk� dla poprawy zdrowia (je�eli jest ci to potrzebne). Wr�� do wi�zienia i oddaj starej Styler jej Ksi�g� Zakl��. Starucha da ci zakl�cia u�yteczne przeciwko bestiom, na jakie mo�esz si� natkn�� w lasach. Wyjd� z pyerdla i ruszaj do las�w.Gdy po raz drugi zapu�cisz si� w knieje, natkniesz si� na bia�ego wilka. Id� za nim - wilk zawiedzie ci� do chatki w lesie. Wejd� do chatki i pogadaj z szamanem Asgay� (chyba go ju� pozna�e� w pierwszej cz�ci gry). Wyja�ni ci on podstawy wierze� swego ludu i opowie o Hecaitomixie. Mroczny Duch wykorzystuje niedowiark�w jako swoje ofiary. Dowiesz si�, �e musisz odwiedzi� trzy �wiaty, zespoli� je w jeden i uratowa� pozosta�e dzieci.Prye nie wierzy Asgayi ani opowie�ciom o Mrocznym Duchu - i otwarcie m�wi to Indianinowi. Pod��ysz za wskazaniami swojego instynktu. Asgaya poinformuje Prye'a, �e pozostanie on bezsilny, dop�ki nie pokona w�asnych l�k�w.Wyjd� z chatki i id� dalej �cie�k�. Na pierwszym i drugim skrzy�owaniu skr�� w lewo. Zabijaj zombi, zbieraj za� po drodze kule i znajd�ki zdrowia. Przy wielkim drzewie skr�� w lewo... a potem, przy pniu mniejszego drzewa, zn�w w lewo. Pod��aj �cie�k� (korzystaj�c z klawisza TAB, by wywo�a� map� i upewni� si�, �e idziesz we w�a�ciw� stron�). Kieruj si� do domu Elle Kedward. Wejd� do domku i spr�buj dosta� si� do piwnicy, otwieraj�c drzwi. Przem�wi do ciebie demon Kedward�w. Zostaniesz odrzucony - jako niedowiarek i osobnik przepe�niony boja�ni�. Masz wr�ci�, kiedy usuniesz te niedostatki.Wr�� do chatki Indianina (korzystaj�c z mapy, by si� upewni�, �e nie b��dzisz). Indianin da ci laleczk� Voodoo, kt�ra wykrywa obecno�� z�a. Da te� Prye'owi co�, co mu pomo�e wejrze� w samego siebie i doda ci odwagi (u nas w Polsce mo�na co� takiego kupi� po prostu w sklepie, w gustownych - i r�norakich - butelkach).Wr�� do domu Kedward�w. Zabij demona i zejd� po schodkach do piwnicy. Uratuj �ycie india�skiego ch�opca - a dostaniesz ode� talizman or�a. Jego nosiciel mo�e pokonywa� wielkie odleg�o�ci. Kiedy wyjdziesz z chatki, pojawi si� Asgaya, kt�ry powie ci o wymiarach (Plane) duch�w i demon�w. Dostaniesz ode� amulet (twana), pozwalaj�cy na wkroczenie w wymiar ducha, i czar odtwarzaj�cy si��.Korzystaj�c z mapy, udaj si� do bramy duch�w. Przy bramie pos�u� si� amuletem twana. Zostaniesz pora�ony b�yskawic�.W �wiecie duch�w ponownie spotkasz si� z Asgay�, kt�ry ostrze�e ci� przed niebezpiecze�stwami wynikaj�cymi z przekraczania granic pomi�dzy �wiatami. Je�li zginiesz w �wiecie duch�w, zginiesz tak�e i w �wiecie realnym. Przez pot�n� klatk� �ebrow� dotrzesz do mostu. Przejd� przez most, morduj�c o�ywie�c�w, podbieraj�c po drodze mana, twana i amunicj�. Uratujesz w ko�cu jeszcze jednego berbecia i dostaniesz kolejny talizman. Id� przed siebie, a� przez jaskini� dotrzesz do zwalonego mostu. U�yj talizmanu or�a. Zabij lataj�cego potwora i uwolnij Hino. Dostaniesz bro� miotaj�c� pioruny. A potem ty i dziewczynka zostaniecie przeniesieni do realnego �wiata.W ko�cu trafiasz do ko�cio�a. Porozmawiaj z kap�anem i Jonaszem z Magistratu. Dowiesz si�, �e chce z tob� pogada� Elizabeth. Id� do pyerdla i spytaj j�, jak znale�� demona Gate. Otrzymasz polecenie zbadanie przedtem wielkiego drzewa. Znajdziesz je w puszczy. Zdejmij z niego w�r z chorobami. Wr�� do wi�zienia (co nie b�dzie �atwe - rozmaite stwory b�d� usi�owa�y ci� zatrzyma�), daj worek Elizabeth, a potem porozmawiaj z ni� i miejskim pijaczyn�. Elizabeth da ci talizman przydatny przy czarcich wrotach. Hirrum powie ci, gdzie znale�� ko�ci.Korzystaj�c z many, znajd� india�ski cmentarz. Przy wrotach u�yj talizmanu (Bear Talisman). Zabij zombi i dwa ga��ziaki (zombi po�lij do piekie� jako pierwsze). Je�li idzie o ga��ziaki, podpalaj je pochodni�, a potem strzelaj w p�on�ce serca. Nie�atwe to i mo�e b�dziesz musia� pr�bowa� kilka razy. (Mo�na te� rozwala� je czym� z bliska, a potem wyrywa� im niebiesko p�on�ce serca.) Kiedy uporasz si� z ga��ziakami, ogie� zga�nie, b�dziesz m�g� ruszy� dalej, by stan�� do walki z Matt-ann-tote'em. Zabij i tego niemilca i we� india�skie ko�ci (w j�zyku prawniczym to si� chyba nazywa zbezczeszczenie, czy� nie tak?).Wr�� do miasta, ale po drodze zajd� do chatki Asgayi. Dostaniesz ode� kolejny czar, kt�ry potrafi sprowadza� burze. Potem skieruj si� do Blair. Przy wej�ciu spotkasz wielebnego i magistrata, kt�rzy dadz� ci Bibli�. Jonasz powie ci, �e chce z tob� pogada� zamkni�ta starucha. Przejd� si� do miejskiego aresztu i daj Elizabeth india�skie ko�ci. Stara wied�ma zrobi ci kolejny talizman, przydatny w �wiecie demon�w (Demon Plane). Dostaniesz te� od niej czar, kt�ry pozwoli ci przywo�ywa� mrocznego wilka (zwykle skutkuje kawa� kie�basy).Przed wyj�ciem z wi�zienia pogadaj z Hirrumem. Skorzystaj z mapy, by znale�� czarcie wrota. B�dziesz m�g� w nie wej�� (dzi�ki talizmanowi), kiedy pokonasz wilka. Wilk zmieni si� przedtem w Tawiscar�. Po zabiciu potwora podejd� do stosu kamieni i u�yj Demon Twana, by wkroczy� do krainy demon�w (kiedy na d� pop�ynie krew).Po przej�ciu przez most b�dziesz musia� mordowa� ko�cieje i w�ciek�e psy. Pilnie zbieraj z�ote czaszki. Zabij kap�ana zombi i inne potwory. Uratuj dziecko, od kt�rego dostaniesz talizman Gumoyodah, kt�ry wzmaga krzep� u�ytkownika. W sumie powiniene� zebra� 5 z�otych czerep�w. Gdy dotrzesz do mostu, po kt�rym nie spos�b przej��, cofnij si� nieco do miejsca, gdzie jest pi�� piedesta��w. Po�� na nich znalezione czerepy. Most si� odtworzy. Przejd� po mo�cie i id� (ostro�nie) a� do gigantycznych drzwi. Aby je otworzy�, skorzystaj z twana krzepy.Przygotuj si� na nie lada strzelanin�. Pierwszym z przeciwnik�w b�dzie Baal, a potem pojawi si� sam Hecaitomix. Asgaya po�wi�ci swe �ycie, by uratowa� Prye'a. Po pokonaniu demona musisz wr�ci� do Demon Gate, zanim... [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • wolaosowinska.xlx.pl
  •